February 26, 2009

Baby 101-Free Samples for your baby

Do you want free Samples for your baby? I got free bottles, free diapers, and lots of free samples since I was pregnant. Sometimes I really love the sample and buy the products. In US, here are some sources for free samples.
想要免費的贈品嗎? 從懷孕的時候開始, 我就收集了很多的贈品, 像是奶瓶尿布,你不知道到時候自己的baby會喜歡哪一種,有贈品可以先試用,可以避免買了不適用的東西喔~ 接下來分享我在美國拿free samples的管道...

1.Baby R us
Visit one of the Baby R us and create a baby registry in store. You will get a gift box (about $25 value)with coupon when you sign-up.

我拿到的Gift box裡面有, avent的bottle, diaper, lotion, bra pads, wipes....內容物可能每個時期不太一樣, 話說我在網路上就已經create baby registry了, 但是到了店裡才發現她們有送gift box... 我就去問可不可以給我一個, 還是拿到了, 真感謝他們的大方...話說registry是個很專業很美國式的活動, 可以去跟工作人員要一個scanner 把想要的東西scan之後, 就成了自己的wish list,朋友就可以上網去買你想要的禮物....非常的方便, baby r us還有許多不錯的資源, 比如說In-store events 常有不定期的seminar....常常是免費上課還可以玩遊戲或抽獎....跟台灣的媽媽教室一樣好康...

2.Motherhood
Shop in Motherhood retail store and register your information. You will get a gift bag. Details see gift bag for new customers.
我的gift bag拿到baby專用湯匙, lotions, diaper rush cream, diaper, wash cloth...

3.Online
Lots of websites post free samples information. You can check free sample blog or goBunnyBuy .

在美國的媽媽可以參考喔~

相關文章 Related Posts:

No comments: